یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۲۴:۰۲

استقبال سرمایه‎گذاران سنگاپوری از همکاری با شرکت نفتکش

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از مذاکره با شرکت‌های سنگاپوری برای مشارکت در تعمیرات کشتی در داخل و همچنین سرمایه‎گذاری در احداث ساختمان مرکز بزرگ تجارت نفت و كشتیرانی خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، علی اکبر صفایی ضمن اشاره به مذاکره با سرمایه‌گذاران سنگاپوری در این کشور درباره محور مذاکرات با آنها اظهار کرد: دراین مذاکرات استفاده از توان و سرمایه‎ سنگاپوری‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله تعمیرات کشتی در داخل و همچین سرمایه‎گذاری در احداث ساختمان مرکز بزرگ تجارت نفت و کشتیرانی مطرح شد.


وی با بیان اینکه در سفری که به همراه ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به سنگاپور انجام شد افزون بر جلسه با مقامات رسمی این کشور، نشست‌های خوبی نیز بین فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد، افزود: با توجه به ترکیب اقتصادی حاضر در این سفر، مذاکرات مفید و پرباری بین شرکت‌های ایرانی و سنگاپوری در بیشتر حوزه‎های اقتصادی صورت گرفت. به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، صفایی با بیان اینکه سنگاپور یکی از کشورهای معتبر جهان در حوزه کشتیرانی، بنادر و بانکرینگ است، ادامه داد: در این سفر افزون بر همراهی با هیئت ایرانی، مذاکرات خوبی با شرکت‌های سنگاپوری در زمینه ارتقای سطح همکاری‌های فی‎مابین در حوزه حمل و نقل دریایی، بانکرینگ و دیگر خدمات دریایی اجام شد.


وی افزود: افزون براین در تلاش هستیم تا همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ضمن انتقال فناوری به کشور، از توان سنگاپوری‌ها‎ در حوزه تعمیرات کشتی در داخل نیز استفاده کنیم. عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران یکی دیگر از موضوعات مورد مذاکره با سنگاپوری‌ها را جذب سرمایه‌گذاران این کشور برای مشارکت در احداث مرکز بزرگ تجارت نفت و کشتیرانی ایران اعلام کرد و گفت: با توجه به موقعیت ویژه و مساحت زمینی که برای احداث این مرکز در تهران در نظر گرفته شده است سرمایه‌گذاری در  احداث ساختمان این مرکز مورد استقبال شرکت‌های سنگاپوری قرار گرفت.


به گفته صفایی، در این ارتباط مذاکرات جدی با شرکت‌های علاقه مند به این سرمایه‎گذاری داشتیم به طوری که مقرر شد با هدف انجام بازدیدهای مربوطه و ارائه دیگر اطلاعات مورد نیاز سنگاپوری‌ها، جلسات دیگری نیز برگزار شود. وی با بیان اینکه امیدواریم با به نتیجه رسیدن این مذاکرات، شاهد حضور سرمایه‎گذار خارجی معتبر در این زمینه باشیم ادامه داد: بدون تردید استفاده از توان شرکت‌های ایرانی را نیز مدنظر خواهیم داشت.



  کد خبر : 1701
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :